Posted by: Slavko Perovic | July 15, 2012

LIST DAN, 15.07.2012.g.

Vijest dana
SLAVKO PEROVIĆ U PRVOM INTERVJUU NAKON POLICIJSKOG NAPADA U HERCEG NOVOM – DPS pokušao da me ubije

■Ovaj napad je pokušaj moga ubistva, naređen iz samog vrha takozvanog DPS-a. Gola je laž da sam bio pod uticajem alkohola. Takođe, gola je laž da sam ja prvi udario Jaukovića. To su gole izmišljotine policije, kojima se ona služi da prikrije ovaj užasan pokušaj moga otvorenog i podlog ubistva

Napad policije na mene u Herceg Novog je pokušaj ubistva, koje je naredio vrh Demokratske partije socijalista, kazao je za „Dan” osnivač Liberalnog saveza Crne Gore Slavko Perović, koji se na Cetinju uspješno oporavlja od teških povreda. U prvom intervjuu nakon napada na njega koji se dogodio 6. juna u Herceg Novom, Perović negira i tvrdnje Uprave policije da je u vrijeme incidenta bio pod dejstvom alkohola, ističući da je to „gola laž”.

– Usred bijela dana i pred ogromnim brojem šetača, a na divnom novljanskom Škveru, bez ikakvog pravnog razloga, zadobio sam dva školovana smrtonosna udarca od strane specijalca Jaukovića, policajca koji danas pripada interventnom vodu novljanske policije. Jedan udarac otvorenom šakom pogodio me je u bradu, i mene, sa svom mojom težinom, potpuno odvojio od tla i bacio me na jednu visoku čeličnu ogradu, sa koje sam se sručio na zemlju, i tada sam glavom udario o ivičnjak. Čim sam pao, Jauković mi je svom silinom zadao drugi školovani smrtonosni udarac nogom u desnu stranu grudnog koša, lomeći mi jedno rebro. Još se sjećam kad su mi specijalci, naoružani kao da kreću u Avganistan, stavili lisice na ruke, a onda su me, u punoj nesvijesti, vukli po pločniku punih četrdeset metara kako bi me ubacili u policijski auto! Sve ovo je izazvalo bijes i revolt prisutnih, što se nije očekivalo. Puni sat i trideset minuta policija me je, u totalnoj nesvjesti, držala u policijskoj stanici, namjerno izbjegavajući da hitno pozove doktora da me pregleda i odredi mi medicinski tretman. Šta su čekali? Unutrašnje krvarenje koje bi me ubilo ili moždani udar sa istim posledicama? Sva priča je u tome i ni u čemu drugome. Probudio sam se u bolnici „Meljine“. Bog me je spasio, kao što će njih, jer u Crnoj Gori pravde nema, Bog svom silinom kazniti za počinjeno djelo. I ne zaboravimo – sve je ovo organizovano meni: bivšem opštinskom javnom tužiocu na Cetinju, bivšem jedinom advokatskom pripravniku u Crnoj Gori, bivšem direktoru pravnih i opštih poslova Narodnog muzeja Crne Gore, bivšem direktoru Državnog arhiva Crne Gore, predsjedniku arhivskih radnika Jugoslavije, osnivaču Liberalnog saveza Crne Gore, potpredsjedniku Liberalne internacionale, obnovitelju Crnogorske pravoslavne crkve, osnivaču čitavog niza medija i institucija, dugogodišnjem poslaniku u crnogorskom parlamentu, dugogodišnjem političkom lideru LSCG, pjesniku, prekaljenom borcu za slobodu Crne Gore, tvorcu i vođi slavnog crnogorskog antiratnog pokreta, neprikosnovenom i vodećem dvodecenijskom kritičaru Đukanovićevog mafijaškog režima, i još mnogo, mnogo toga – priča Perović.

Zašto?

– Odgovor je kratak, jasan i istinit. Ovaj napad je svima koji u Crnoj Gori pođu putem pravde i slobode poručio sledeće: i vi ćete proći kao Perović krenete li njegovim putem.

Tvrdite da napad ima političku pozadinu i da nije riječ o slučajnom koškanju u kafani, kako su to krstili pojedini mediji?

– U ovom slučaju, kao i u mnogim drugim i redovnim slučajevima, većina medija pala je na profesionalnom novinarskom ispitu. Ako ovaj događaj nije bio vijest mjeseca, a ne dana, onda ne znam koji je. Vidjeli smo kako su se crnogorski mediji ponijeli i dodajem da ste vi prvi medij koji mi je, bez obzira na protok vremena, ipak zatražio intervju – drugi niko, čak ni izjavu, duboki muk. Ovdje se radilo o naručenom i organizovanom atentatu na mene, a sve u režiji i izvođenju policije.

Zvanično je ustanovljeno da je na Vas fizički nasrnuo policajac koji je već osuđivan zbog zlostavljanja tokom službe.

– Što se tiče glavnog izvršioca, koji je bio samo jedan od deset prisutnih specijalaca, gospodina Jaukovića, za njega se zna da je bio u ličnom obezbjeđenju Mila Đukanovića, pa onda u obezbjeđenju Aca Đukanovića, a potom se obreo u interventnom vodu. Činjenica je da je on već bio suspendovan zbog sličnih kršenja i prekoračenja službenih ovlašćenja, ali je činjenica i da je opet bio vraćan, što sve govori samo po sebi. Ove činjenice su nepobitne. Dakle, ovaj napad je pokušaj moga ubistva, naređen iz samog vrha takozvanog DPS-a. Sve drugo su lažne priče za djecu.

Uprava policije objelodanila je nivo alkohola u krvi koji ste imali tog 6. juna. Da li je to tačno?

– Gola je laž da sam bio pod uticajem alkohola. Takođe, gola je laž da sam ja prvi udario Jaukovića. To su gole izmišljotine policije, kojima se ona služi da prikrije ovaj užasan pokušaj moga otvorenog i podlog ubistva. Naravno, mirni su oni, jer zna se ko je njihov despot i gopodar i zna se da se pod njegovom zaštitom nalaze. Važno je sagledati i činjenicu da se, povodom ovog pokušaja atentata, nije, na bilo koji način oglasila, ni ambasada Sjedinjenih Država, ali ni ambasade Njemačke, Francuske, Italije, kao ni Velike Britanije. Na pitanje zašto se ne oglasiše, odgovaram: pune dvadeset i dvije godine oni brane i štite, ali i poučavaju svog glavnog i jedinog igrača u Crnoj Gori – Mila Đukanovića. Rezultati su vidljivi na svakom koraku – katastrofa.

Građanska alijansa upozorila je policiju da je prekršila Zakon o zaštiti ličnih podataka objavljivanjem tih podataka.

– Građanska alijansa je u pravu, ali koga briga za pravo i pravdu u Crnoj Gori. Gotovo nikoga.
Rajka Raičević

Nikada se više neću baviti politikom
Hoćete li se kandidovati na predsjedničkim izborima?
– Ja se više nikada neću baviti politikom u Crnoj Gori. Ja sam Crnoj Gori dao život, otvorio joj jedini put, darovao joj svoje ogromno znanje, ljubav, patriotizam, hrabrost, srce i čudesni Liberalni savez. Znamo kako nam je, meni i liberalima, sve vraćeno, a ja dodajem – više nego podlo, bijedno, kukavički i sramno. Ali, shvatio sam da je to volja narodna, da je to suština njegovog karaktera, i rekao sam sam sebi: Slavko, dosta je, ostavi ih neka rade šta hoće. U svemu tome ja nijesam gubitnik nego dobitnik, a vječiti gubitnik je Crna Gora.

Đukanović sevraća na poziciju predsjednika
Vidjeli ste da je Milo Đukanović nastavio seriju napada, uz već ustaljene optužbe na račun onih koji ga kritikuju da su njihovi napadi orkestrirani iz Beograda. Je li realno da ta priča i dalje pije vodu i da DPS preko optužbi da je Beograd kriv za sve nastavlja da upravlja Crnom Gorom?
– Đukanović sam kreira stvarnost kako hoće, i sve što on realizuje ili poželi kod ovoga naroda pije vodu, a protekle dvadeset i dvije godine su krunski dokaz za ovu moju tvrdnju. Dalje, on se vraća na poziciju predsjednika da bi završio utapanje Crne Gore u Malu Veliku Srbiju. Evropa otvara pregovore sa mafijaškom državom, u posjetu mu dolazi Ban Ki-mun, i dešavaju se još mnoge stvari koje mu nadimaju jedra do neslućenih razmjera. Naravno, on uživa, narod ga podržava. On nema nikakvih problema ni od naroda ni od demokratskog svijeta, naprotiv.

Vječna pljačka
DPS je proslavio 21 godinu od osnivanja, a samim tim i još jednu godišnjicu vladavine.
– DPS je najtragičnija i najsramnija pojava u crnogorskoj istoriji od osamnaeste do danas. Oni ne slave godišnjicu vlasti nego godišnjicu podjarmljivanja, pljačkanja, zavođenja, varanja i diktature nad narodom kome pripadaju i za čije pravo, čast slobodu i prosperitet je trebalo da se bore. Ali, oni nikada, ama ni kod jednog njihovog člana, nijesu imali navedene ciljeve, već samo jedan: vječna vlast i vječna pljačka. I pošlo im je za rukom, a kad se zapitamo zašto, odgovor je samo jedan – oni su iz glave cijela naroda, oni su njegovi pravi sinovi, narod ih cijeni, poštuje, uvlači im se, zavlači i još mnogo toga drugoga, jer skoro svaki stanovnik Crne Gore ima samo jednu himnu koja glasi – a dajte i meni da i ja malo pljačkam. Oni su prava slika naroda, oni su pravi njegovi sinovi. U ovoj nepobitnoj činjenici nalaze se svi odgovori na svako slično pitanje.

Miloševićevi učenici
Šta mislite o formiranju demokratskog fronta i najavi da će njegov koordinator biti Miodrag Lekić?
– Već prije nekoliko godina ja sam dešifrovao još jedan američki cilj na Balkanu, a taj se cilj zove: stvaranje Male Velike Srbije. I u tom smilu Đukanović je njihov veliki igrač. Ja takvo Đukanovićevo igranje precizno zovem: drugim i definitivnim njegovim ubijanjem Crne Gore. Zbog istog američkog projekta, u Srbiji su zauzeli vlast Miloševićevi dokazani i očigledni produkti kao što su Nikolić i Dačić. Iz istih se razloga vrši rehabilitacija ratnog zločinca Draže Mihailovića. Zbog istih razloga je na vlasti u Republici Srpskoj vječiti Dodik. Iz istih razloga Đukanović dolazi ponovo za predsjednika, i tu je čitljiv i čitav niz drugih stvari koje se dešavaju u regionu. Opozicija je u Crnoj Gori pod punom kontrolom Đukanovića, i u tom smislu ona je definitivno potrošena. Objedinjavanje pod Lekićem prikriva njen istorijski slom i poraz. I najvažnije: Lekić je bio zdušni Miloševićev ratni ambasador u Rimu, u tome je suština opozicionog tipovanja na njega. Kad sa te tačke osmotrite Republiku Srpsku, Crnu Goru i Srbiju, koga vidite da dvadeset godina jaše vlast? Samo Miloševićeve učenike. Ko je pobijedio, zahvaljujući Zapadu, u poslednjem ratu? Milošević i niko drugi. Sve drugo su priče za neznavene, a ja taj nijesam.

Responses

  1. Bravo Bravo Bravo …
    Impresivna dijagnoza , kao svaki put do sada !!!
    Zivjeli gospodine Perovicu , svako dobro !!!

  2. Sve tacno od rijeci do rijeci. Cista istina.
    Pozdrav, Slavko!

  3. Kakvi su nam stanovnici Montenegra zoru ne docekali…!!!…Vecina, a ovo malo ljudi sto je ostalo unisteno je zahvaljujuci njima…!!!…Slavko za tebe samo jedno veliko postovanje , jer si ga zasluzio i te kako….!!!…Pozdrav tebi i porodici….!

  4. Pokusali su Milosevicevci da ti dodju glave.Ovako nesto samo oni mogu iskonstruisati. Veliki pozdrav za Slavka!

  5. Spremaju se jos jedni mafijaski ‘izbori’ , koji ce (nema sumnje) mafiji koja gradjanima gore crne krv nemilosrdno isisava decenijama donijeti jos jeden legitimitet da taj posao okonca do kraja , bice to zagarantovanih ‘minimalnih’ kada sve saberemo (pazite ) cetvrtina citavog vijeka – 25 godina ropsva koju smo sami mi birali , i sasvim zasluzeno docekali !

    Suvisno je ista drugo reci ,napisati , dodati ili oduzeti sem da je (prije svega) svaki liberal , slobodan gradjanin-ka , istomisljenik-ica ….- koji na narednim mafijaskim DPS laznim izborima izadje i zaokruzi ma koga sa mafijaskog listica , nista drugo do najgori ispljuvak samog srca DPS-a …

    Bojkot !!

  6. ,, Već prije nekoliko godina ja sam dešifrovao još jedan američki cilj na Balkanu, a taj se cilj zove: stvaranje Male Velike Srbije. ,,

    Sve je tako -Djukanovic , Dacic Nikolic, Dodik, podrzavani od strane ,,zagranicja,, sa ciljem stvaranja Male Velike Srbije. Poslednja desavanja u Crnoj Gori i medijska pompa oko dogadjaja na Njegusima, otkrivaju da su u igri oko istog projekta i ,,Vijesti,, radio,,Slobodna Evropa ,, tacnije njihovi osnvaci. Svako dobro Slavku Perovicu i rijetkim slobodnim ljudima.

  7. SLAVKO ,SRECAN TI RODJENDAN VELIKI COVJECE……:-)

  8. Srecan rodjendan, Slavko. Sve najbolje u zivotu ti zelim :-)

  9. Срећно! Здравља и весеља!

  10. …Dobro zdravlje i svu srecu ovog svijeta od srca Vam zelim ! Provedrice ako Bog da i vise nasih brda …

  11. Srećan rođendan i da vam se sve želje ispune! :))

  12. Na ovaj dan zelim Vam svako dobro i jos puno lijepih godina , Vama i vasoj porodici !

  13. Srecan rodjendan gospodine Perovicu , puno srece , zdravlja i
    svega najboljeg kako Vama , tako i Vasoj porodici !! Zivjeli !!

  14. V A Z D A !

  15. Pozdrav za Slavka iz Vojvodine od Vojvodjana!
    Ti si pametan covek i mnogi ovde pratimo tvoje reci!

    Ako pratis ovi fassit hoce sada da zatru Vojvodinu i cine sve protiv tako da se nadam da ce se Vojvodina odcepiti, ali encemo ponoviti gresku da nam vodje u toj nasoj drzavi budu oni koji su bili saradnici Slobodana Milosevica da bi kasnije psotali saradnici CIA!
    Jedini koji nesto moze da ucini za Vojvodinu je Nenad Canak, ako s ei on nije prodao do sada!

    Pozivamo Crnogorce koji zive u Vojvodini a i sve druge da nam se pridruze u ostvarivanju prava za sve gradjane Vojvodine, pa makar ako treba postali mi neazvisna drzava!

  16. molimo Vas posetite i ove sajtove
    http://www.autonomija.info
    http://www.021.rs

    i doprinesite sirenju idejelobode u Vojvodini


Leave a Reply

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 64 other followers